FullCar Magazin

 

WEBSHOP      AUTÓBEMUTATÓ       AUTÓSPORT       TUNING       SZAKMAI CIKK       GALÉRIA       HÍRLEVÉL       AJÁNLÓ        
          CÉG- ÉS TERMÉKKATALÓGUS
Új autó, új remények – interjú Borsi Gergővel
[ AUTÓSPORT ]
2005. október 16.

Borsi Gergő a hazai ralisport nagy egyénisége ismét nagy fába vágta fejszéjét. Az ország egyik legtehetségesebb versenyzője ugyanis 2005-ben a Szuper 1600-as géposztályban indul.


Az elmúlt évek N4-es és A8-as géposztályai után meglepő váltás a fent említett géposztály célbavétele. Mi motiválta döntésében?

Navigátorommal Diebel Andrással, végre gyári versenyautóval szerettünk volna menni, olyan márkával, ami a világbajnokságon is képviselteti magát. Az igényeinket egyeztettük a lehetőségeinkkel, ennek lett az eredménye a Citroën Saxo S 1600.

Milyen autók jöttek szóba a vásárláskor?

Tulajdonképpen a Ford Puma volt még elérhető áron, de a Citroën szimpatikusabb volt. A Clio, az Ignis, vagy a Peugeot 206 S 1600 elérhetetlen volt számunkra. De nem is bánom, mert a paraméterek ismeretében valószínű, hogy amúgy is a Citroënre esett volna a választás, mert ezeknél az autóknál nagyon fontos szempont a tartalék alkatrészek hozzáférhetősége és ára, aminek szintén a Citroën felel meg legjobban.

Az elmúlt években négy bajnoki címet szerzett, mégis úgy érzem a Szuper 1600-as géposztály igen nagy falat. Mi erről a véleménye?

Maximálisan igaza van, nagyon nehéz valóban gyorsan vezetni egy olyan autót, aminek csak a kormányzott kereke hajt, tulajdonképpen csak az is fékez, mindehhez 207 lóerős és 9000 környékén kell forgatni, hogy a maximális teljesítményét adja le.

Úgy érzi képes "megülni" egy ilyen "vadlovat"?

Ez egy végtelen összetett feladat, mint a rali maga is, aminek az alapjait és az iránta érzett alázatomat, pályafutásom elején Ördögh Mixi ültetette el bennem, és az óta is ez a koncepció határozza meg a további lépéseket. Először fejben kell felnőni a feladathoz. Utána rengeteg teszt és bátorság kell, no meg egy kis szerencse.

Ismerve a kategóriatársait, milyen eséllyel vág neki az évnek?

Nagyon örülök, hogy ilyen nagyszerű pilóták és autók ellen versenyezhetek. Színes és erős a mezőny, ennek ellenére, nekünk a dobogó a cél, minden versenyt szeretnénk megbízhatóan befejezni.

Mondana pár szót az Ön által fémjelzett, nagyszerű csapatról?

A Borsi Rali Team 2005-ös terveiben három páros eredményes helytállása szerepel. Az N2-es kategóriában a Csáky-Endrődi (Peugeot 106 S 16), N3-ban a Takács-Baranyai (Peugeot 306 S 16), Szuper 1600-ban a Borsi-Diebel (Citroën Saxo S 1600). A csapat versenyautóit a WF autószerviz műhelyében varázsoljuk ütőképessé, a versenyeken pedig a szervizcsapaton kívül számos, lelkes segítőnk munkájára számíthatnak versenyzőink.

Kik támogatóik?

Az idei évben az új autók és az új csapat felállása miatt kiemelt fontossággal bír támogatóink önzetlensége, ezért nagyon szépen köszönöm a Viadom Rt., a Qwerty Computer, a Wieland, a WF Autószerviz, a Husqvarna, a Gepárd Team, a Jako Magyarország, a DMS Kft., a Vonalkód Kft., a Piszkenet, a Lido Fittness, az 576 Kbite, a Birizdo kft, a Makita, a B Coop, a Yamaha Magyar és a Varázs Garázs Autókozmetika támogatását. Külön köszönet a segítségért Wéber Ferencnek, Ördögh Mixinek, Pehely Balázsnak és Korda Eriknek.

Az eredményes versenyzés nélkülözhetetlen feltétele a kiegyensúlyozott családi háttér. Ön szerint?

Szerintem is nagyon fontos. Ha az embernek állandóan otthoni problémákkal kell küzdenie, tréningekre és versenyekre úgy kell elszöknie, mint Monte Cristonak, a fékbetétet pedig karácsonyfadíszekért cseréli, lehetetlen jó eredményt elérni. Csak hálával tartozom a kiegyensúlyozott háttérért, amely otthon vár engem a versenyek után!

Milyen a kapcsolata a rali hihetetlen fanatikus szurkolóival?

Szerencsére nagyon jó kapcsolat alakult ki köztünk. A rali mozgatórugója a sok-sok néző, ezért a sport és a támogatók szempontjából fontos, hogy kedveljenek bennünket. Ezúton is köszönöm azt a sok-sok érdeklődést és buzdítást, amit kaptunk az előző, félig kihagyott évünk alatt.

A lehető legjobb eredményt kívánva köszönöm, hogy rendelkezésünkre állt.

- MD -

...vissza.


Átírás
Autóalkatrész
Autócsomagtartó
Autóillatosító
Autókereskedelem
Autóklíma
Autókölcsönzés
Autóriasztó
Autósiskola
Autószállítás
Autószerviz
Autóüveg
Fényezés
Festék
Fóliázás
Gázautó
GPS, Navigáció
Gumiabroncs
Haszongépjármű
Hifi
Karosszéria javítás
Kipufogó
Lökhárító
Potencia
Sebességváltó
Szépségápolás
Szerszám
Szerviztechnika
Tuning
Turbó
Üléshuzat
Utánfutó
Vizsgáztatás



2018
November-December


    Letölt
    Online megtekintés
SZAKMAI CIKKEK
» Biztonság » Hírek
» Közlekedés » Technika
» Törésteszt
BMW 320 D Touring
200502
1995 cm3
Diesel
2 599 000 Ft

Mercedes A 170 CDI Elegance
2002
1689 cm3
diesel
1 698 000 Ft

Mercedes E 200 CDI Classic
2005
2148 cm3
Diesel
3 399 Ft

Opel Corsa C 1.3 CDTI
2006
1248 cm3
Diesel
1 200 Ft

Akkuteszter
Szivargyújtón keresztül ellenőrizheti az akkumulátor állapotátDigitális kijelzővel10-16 V mérési ...
Kerékőr 12x1,25x25C
Megakadályozza a kerekek egyszerű lecsavarozását és ellopását.A kerékőr az autó típusától függ! Fiat, Alfa, Lancia, Mercedes, ...
Sport kormány 4128
- 345 mm átmérő- sport ...
Thule K-Guard 840 Kajak szállító
A Thule K-Guard maximálisan megbízható és biztonságos - vélhetően a létező legjobb kajakszállítási megoldás. ...
Thule Cross Kerékpártartó
Kapható limitált példányszámban fekete színben a Thule Cross kerékpártartó.A Thule Adventure Team 2011 ...
Thule Pacific 780 tetőbox / síbox
- Mérete alapján ideális téli síeléshez, nyári csomagok szállítására, egész évben jól kihasználható ...
Mikroszámítógép vezérelt akkumulátor regeneráló és töltő, OptiMate 6
Mikroszámítógéppel vezérelt akkumulátor-regeneráló, töltő,csepptöltő, karbantartó készülék- 12V-os savas ólomakkukhoz ...
CD / MP3 / USB autórádió Aux bemenettel, Kenwood KDC-3057UG
- Teljesítmény: 50W x 4- MOSFET végfok- RDS-es tuner- Android vezérlés- Előlapi AUX bemenet- Előlapi USB bemenet ...
12 Voltos autós, hajós, lakókocsi ventillátor CF004
- 12 Voltos oszcillálós ventillátor- Használható autóban, hajóban, lakókocsiban, traktorokon, munkagépekben és bárhol, 12 V-os ...
Autóriasztó, Mistral MAX2 T
- Ugrókódos távirányítók- Programozható passzív élesedés- Indításgátló kimenet- Csomagtér nyitás ...
Autós kompresszor, autópumpa CM 031
12 V-os strapabíró fémházas kompresszor ,fém alkatrészekkel , beépített lámpával.-150 W teljesítmény- maximum nyomás 7 ...
Napelem, solar akkutöltő
Hordozható napelemes akkutöltő.12v-os akku töltéséhez használható, ezért alkalmas lakókocsin, hajón történő felhasználásra, ...
Autóba való kihangosító
A kezek szabadon maradnak az autóban történő telefonáláskor – használata egyszerű. 3 kezelőelem - válaszolhat a ...
Termoszbögre
Nyomógombos ivónyílás – nem csöpög, nem folyik ki. Szorosan záródó csavaros fedél és íz-semleges műanyagból ...
Ékpárna bőrhuzatban
Egészséges ülőpozíciót biztosít – tehermentesíti a hátizomzatot és a porckorongokat. Optimális ülőpozíció az ...
AUTÓK

» Top 10
» Nem épített még durvább kupét az Opel!
» A világ leggyorsabb kétéltű járműve
» Nissan Qashqai 2014
» Mi az ott az orrodon?
» Oldtimer Show
» Mercedes-Benz S 600 Pullman Guard
» Megjött az összkerekes Volkswagen Caddy
» A BMW új szabadidõ-autója.
» Captiva. Egy SUV amit Európára terveztek

TUNING

» Búcsúzni csak szépen…
» Új autóval rajtol a Citroën a rali vb-n
» Peugeot 106 Gti
» Super 1600-as szépség
» Versenykamionok - a Volkswagen pilóták gyors segítői
» Skoda Octavia WRC
» Új autó, új remények – interjú Borsi Gergővel
» Ifjabb Tóth Janika nem tudja, mit hoz a jövő
» A színes FEKETE
» 2002, a Renault visszatérésének éve a Formula 1-be



      IMPRESSZUM       ADATVÉDELMI NYILATKOZAT       ADATVÉDELEM       KAPCSOLAT       MÉDIAAJÁNLAT 2018. FULLCAR.hu