FullCar Magazin

 

WEBSHOP      AUTÓBEMUTATÓ       AUTÓSPORT       TUNING       SZAKMAI CIKK       GALÉRIA       HÍRLEVÉL       AJÁNLÓ        
          CÉG- ÉS TERMÉKKATALÓGUS
A BMW új szabadidõ-autója.
[ AUTÓBEMUTATÓ ]
2008. október 20.

A BMW új szabadidő-autójában a kupészerû karosszéria alatt igen fejlett műszaki megoldásokat találunk. Ebben a modellben mutatkozik be az új, ikerturbós benzines V8-as és a Dynamic Performance Control nevû hátsó differenciálmû, amely képes a nyomatékot variálni a két hátsó kerék között.


A BMW X6 alapvetõen az X5 technikájára épül, de karosszériája valamivel szélesebb és alacsonyabb, mint a testvérmodellé. A kupészerû tetõvonal erõs esésbe kezd az autó közepe táján, de ennek ellenére a bajorok váltig állítják, hogy magas növésûek is elférnek majd a hátsó sorban. Õk viszont legfeljebb ketten lehetnek, mivel csak két ülést tartalmaz a hátsó pad, azok viszont mind kényelemben, mint oldaltartásban összemérhetõek az elsõ ülésekkel. A csomagtartó 570 literes, ez 50 literrel kevesebb, mint az X5 esetében.
A X6-os legnagyobb újdonsága az ikerturbós, 4,4 literes, benzines V8-as motor, ami 400 lóerõs teljesítménnyel, és 609 Nm-es nyomatékkal rendelkezik. Ez a legerõsebb motor, amit a BMW valaha beépített egy összkerékhajtású autóba. Különlegesség, hogy a két hengersor közé illesztették be a feltöltõket, így viszonylag kompakt méretû maradhatott az erõforrás. Mindkét gyorsreagálású, kisméretû turbó egy-egy hengersort lát el nagynyomású levegõvel, a hatékonyságot pedig tovább növeli a piezokristállyal vezérelt közvetlen benzinbefecskendezés. A BMW X6 xDrive50i elnevezésû csúcsmodell 5,4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/órára, végsebességét elektronika korlátozza 250 km/órára. Ilyen adatok mellett kissé optimistának tûnik a 12,5 literes átlagfogyasztás, amit a gyár megadott, különösen annak fényében, hogy az összes X6-hoz hatfokozatú, kormányról kézzel is kapcsolható automatikus váltó jár alapáron.
A másik benzinmotor a 335i-bõl ismert ikerturbós, háromliteres soros hathengeres erõforrás, ami az X6-ban 300 lóerõt és 400 Nm-t tud. Ez is elég azonban ahhoz, hogy a kéttonnás óriás 6,7 másodperc alatt százra gyorsuljon és hogy elérje a 240 km/órás végsebességet. Az X6 xDrive35i elnevezésû változat gyári átlagfogyasztása még hihetetlenebb, mint a V8-asé, 10,9 liter száz kilométeren.Európában természetesen dízelmotorokkal is választható lesz az X6. Mindkét erõforrás háromliteres, soros hathengeres, az egyturbós teljesítménye 231, az ikerturbósé pedig 286 lóerõ. 0-100 km/órára 8, illetve 6,9 másodperc alatt gyorsulnak, végsebességük 210, illetve 236 km/óra. A gyengébb 8,2, az erõsebb 8,3 liter gázolajat éget el száz kilométerenként.

...vissza.


Átírás
Autóalkatrész
Autócsomagtartó
Autóillatosító
Autókereskedelem
Autóklíma
Autókölcsönzés
Autóriasztó
Autósiskola
Autószállítás
Autószerviz
Autóüveg
Fényezés
Festék
Fóliázás
Gázautó
GPS, Navigáció
Gumiabroncs
Haszongépjármű
Hifi
Karosszéria javítás
Kipufogó
Lökhárító
Potencia
Sebességváltó
Szépségápolás
Szerszám
Szerviztechnika
Tuning
Turbó
Üléshuzat
Utánfutó
Vizsgáztatás



2018
November-December


    Letölt
    Online megtekintés
SZAKMAI CIKKEK
» Biztonság » Hírek
» Közlekedés » Technika
» Törésteszt
BMW 320 D Touring
200502
1995 cm3
Diesel
2 599 000 Ft

Mercedes A 170 CDI Elegance
2002
1689 cm3
diesel
1 698 000 Ft

Mercedes E 200 CDI Classic
2005
2148 cm3
Diesel
3 399 Ft

Opel Corsa C 1.3 CDTI
2006
1248 cm3
Diesel
1 200 Ft

Akkuteszter
Szivargyújtón keresztül ellenőrizheti az akkumulátor állapotátDigitális kijelzővel10-16 V mérési ...
Kerékőr 12x1,25x25C
Megakadályozza a kerekek egyszerű lecsavarozását és ellopását.A kerékőr az autó típusától függ! Fiat, Alfa, Lancia, Mercedes, ...
Sport kormány 4128
- 345 mm átmérő- sport ...
Thule K-Guard 840 Kajak szállító
A Thule K-Guard maximálisan megbízható és biztonságos - vélhetően a létező legjobb kajakszállítási megoldás. ...
Thule Cross Kerékpártartó
Kapható limitált példányszámban fekete színben a Thule Cross kerékpártartó.A Thule Adventure Team 2011 ...
Thule Pacific 780 tetőbox / síbox
- Mérete alapján ideális téli síeléshez, nyári csomagok szállítására, egész évben jól kihasználható ...
Mikroszámítógép vezérelt akkumulátor regeneráló és töltő, OptiMate 6
Mikroszámítógéppel vezérelt akkumulátor-regeneráló, töltő,csepptöltő, karbantartó készülék- 12V-os savas ólomakkukhoz ...
CD / MP3 / USB autórádió Aux bemenettel, Kenwood KDC-3057UG
- Teljesítmény: 50W x 4- MOSFET végfok- RDS-es tuner- Android vezérlés- Előlapi AUX bemenet- Előlapi USB bemenet ...
12 Voltos autós, hajós, lakókocsi ventillátor CF004
- 12 Voltos oszcillálós ventillátor- Használható autóban, hajóban, lakókocsiban, traktorokon, munkagépekben és bárhol, 12 V-os ...
Autóriasztó, Mistral MAX2 T
- Ugrókódos távirányítók- Programozható passzív élesedés- Indításgátló kimenet- Csomagtér nyitás ...
Autós kompresszor, autópumpa CM 031
12 V-os strapabíró fémházas kompresszor ,fém alkatrészekkel , beépített lámpával.-150 W teljesítmény- maximum nyomás 7 ...
Napelem, solar akkutöltő
Hordozható napelemes akkutöltő.12v-os akku töltéséhez használható, ezért alkalmas lakókocsin, hajón történő felhasználásra, ...
Autóba való kihangosító
A kezek szabadon maradnak az autóban történő telefonáláskor – használata egyszerű. 3 kezelőelem - válaszolhat a ...
Termoszbögre
Nyomógombos ivónyílás – nem csöpög, nem folyik ki. Szorosan záródó csavaros fedél és íz-semleges műanyagból ...
Ékpárna bőrhuzatban
Egészséges ülőpozíciót biztosít – tehermentesíti a hátizomzatot és a porckorongokat. Optimális ülőpozíció az ...
AUTÓK

» Top 10
» Nem épített még durvább kupét az Opel!
» A világ leggyorsabb kétéltű járműve
» Nissan Qashqai 2014
» Mi az ott az orrodon?
» Oldtimer Show
» Mercedes-Benz S 600 Pullman Guard
» Megjött az összkerekes Volkswagen Caddy
» A BMW új szabadidõ-autója.
» Captiva. Egy SUV amit Európára terveztek

TUNING

» Búcsúzni csak szépen…
» Új autóval rajtol a Citroën a rali vb-n
» Peugeot 106 Gti
» Super 1600-as szépség
» Versenykamionok - a Volkswagen pilóták gyors segítői
» Skoda Octavia WRC
» Új autó, új remények – interjú Borsi Gergővel
» Ifjabb Tóth Janika nem tudja, mit hoz a jövő
» A színes FEKETE
» 2002, a Renault visszatérésének éve a Formula 1-be



      IMPRESSZUM       ADATVÉDELMI NYILATKOZAT       ADATVÉDELEM       KAPCSOLAT       MÉDIAAJÁNLAT 2018. FULLCAR.hu